Tuesday, October 5, 2010

BENGKEK

Td p kije seperti biasa la kua umah punyer r awal kua tp...nih yg bengkek nih! ade ker bus 2 bleyh p mai lewat glew. semua budak2 yg msuk kije kul 7.30 da oakat wat muke ketat! mau xnyer..kua kul 6.45am tp bus bleyh plak dtg ngan muke sardin nya kul 7.19am.glew!!seb dia direct p presint 2 lau dia p bwk msuk presint 10 pas2 lalu plak jln presint 8 mau xsempat aku dwatnya. da r kunci opis nih aku yg pegang..aper lg td naik jer bus jeling2 kat dereber bus 2 pas2 wat muke masam mencuka ekekeke padan muke!!wekKk :P ..bagi dia ghase dia berslh.hampeh cekodok basi tul! nasib sempat bukak kunci opis 2 pn nyaris2 da...lg 5minit nk kul 7.30am huhu nasib gak r aku nih pelumba maraton aduhhhhh aper org nk kt pn kt r..pompan xsopan ka apa ka lantak kn jer...yg aku tau aku kene jln cepat2 mcm nk berlari pn ade coz da terlalu lewat.xpernah dlm sejarah hidup dlm thn nih aku mai lewat haduhhhhh tebal gak muke nih td! haish..lau mcm nih la...makna nya sok mang kene bersiap awal glew..ikot jam aku yg cepat 15minit drp waktu sebenar haduhhhh...da lew dakOoO posa ari nih :-( sub sub...kene jln lajoOo2 akit kaki ghase da.. :-( menguji kesabaran.