Monday, February 16, 2009

....................


Siapa lebih berhak menilai erti sebuah persahabatan.aku xpunyai sahabat.aku hanya tau yg diri ku ini sorg2..xde saper yg dpt menjadi teman bicara ku.tidak ade sorg pn yg dpt menilai sejauh maner hati ku prasaan ku ini kpd mereka.kadang2 aku terpakse mluah kn isi hati ini dgn berangan dan ckp sorg2..mmg kelakuan sebegi2 tidak baik sbb kiter xbleh pk kn mende yg blum kiter jalani..namun bila aku sunyi, tiada teman bicara..aku cipta sebuah angan2 yg sukar org lain nk paham...mMm...i2 lah behaviour aku sejak kecik2 dlu smpai skang nih xpernah berubah..mungkin juga sbb aku merupakan ank sulong so xde saper yg neman haku berceloteh slain mak. lau mak p maner2..haku cipta agn2 n kehidupan ku sniri...lau nk ckp psl kwn...haku lebih suke kwn ngan laki2 bona erh...sbb laki2 nih lebih menjage ati kiter sbg pompan berbanding pompan..suke nyakit kn ati nih, lg pn kat umah haku lebih rapat ngan adik2 laki2 ku.pompan nih cerewet bebeno..aku nih jenis ckp kadang2 main lepas jew..so, pompan kn xsuke care cam2...laki2 laks jenis xkesah..bkn aweks dia pn ckp cam2 hahahhaha :p ...n lelaki nih suke bg pandangan mcm2...n knowledge dorg kadang2 lebih kedepan..but pompan nih..mende kecik pn nk pk fanjang huhui..so, haku cepat buhsan kwn ngan pompan..N...BUT, sometimes haku kene jge batas2 pergaulan ngan laki2 nih...xleh nk rapat cam kwn ngan pompan, lagi pn haku kene gak jage ati yg tersayang..nnt skali dia merajok...cucah dooo nk p pujoks..kang haku smule dipujok oleh dia huahuahua...<>huahuahua.. :p lg 1, skali dia p carik lain kang haku smule dok umah ngis2 byk2...saper yg cucah lau dia merajok..haku gaks cucah..mMm...skang nih..mse ku lebih pd dok umah...bkn blajar memasak but kije kuw...ngusik mak, adik2 hahahha :p ..i2 lah rutin wajib harian ku...n skang nih haku kurang berkawan..sbb bushan gak kwn2 nih..so, haku lebih suke menyendiri dok senyap2 kat umah...bersambung

Sekian,timeceh.

"BERKHIDMAT UNTUK NEGARA"

:p